Blogger Widgets

torstai 18. huhtikuuta 2013

3yksisarvista + 30sateenkaarta=maailman onnellisin tatti

Pöö taas <3.
Siis kuten jo otsikosta huomaa, 3 EKAA YKSISARVISTA!
 Olen niin onnellinen kun mun ekalla blogilla oli vaan kaks lukiaa, mutt sitten kun kerroin lopettavani, niin sitte tuli kaks lisää xD. Mutta siis tämä alku vaikuttaa hyvältä :D. 
Mutta ainut huono asia tässä blogissa (tai minussa) on, että mulla on kamera, mutt mulla ei oo sitä johtoa jolla voisin ladata ne kuvat tänne joten nyt sitten jotain jännää näin xDD.

video :) ja toinen (vähän hilpeämpi) video + pahoittelen mutt en saa niitä muuten näkyviin :'(. Olen jotenki huono näitten videoitten ja kuvien kanssa. Mutt siis kertokaa ja kommentoikaa tänne mielipiteene ja oisko kiva jos mä sitten vaikka 5 lukian kunniaks tekisin jo jonkin erikoisemman postauksen, kuten sen sarjakuvan tai sitte kertosin muuten vaan näitä mun jänniä juttuja pääni sisällä.
Mutta siis eipä mulla taaskaan mitään tärkeetä ollu. Mutta siis jos teitä häirihtee nää kuvahommat, nii mä menen taas sunnuntaina sienelle niin enköhän mä siltä tieteen ihmelapselta jotain opi xD.

1 kommentti:

  1. MANGO MANGO MANGO!

    mie tai lintti näytetää siulle sit sunnuntaina kui vidiot saadaan :D

    ja onnea kolmesta unikornista~ nopeasti tulimme xD? ja tee vain viidestä ylläri pylläri~ sateenkaariiaa~

    ei postauksissa usein olekkaan järkeä :3

    VastaaPoista