Blogger Widgets

keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

aloittelua ja villin mielikuvitukseni pilkahdusta

Moiii vaikka tuskin siellä ketään on :3.
Aloitan nyt siis uuden blogin kun entinen alkoi tympiä ja noh... se oli tylsä xD.
Mutta siis nytt sitte jostainhan tässä täytyy aloittaa joten tämä virallinen eka postaus on vähän tämmönen miten sen nyt sanoisin :D. Toivon kuitenkin että tämä blogi saisi lukioita eli Ranskalaisia yksisarvisia xD. Joo siis heti aluks kerron että tämä miun mielikuvitukseni on ihan omaa laatuaan mutta siitä sitten myöhemmin sillä aidon tehdä siitä vielä tänne sellaisen sarjakuvan jossa sitten siitä näkee/ymmärtää paremmin xD.  Mutta näin tiivistettynä:

Olen sieni joka asuu muiden sienien kanssa vaahtokarkkisaarilla heti nyan cattien saaren vieressä xD. Vaahtokarkkisaarilla ei ole myöskään mitään turhia keksintöjä kuten aikaa ja koulua yms. Minulla on lemmikki yksisarvinen ja käyn sen kanssa vierailemassa nyan cattien luona sateenkaariponien tekemiä sateenkaarisiltoja pitkin. Nyt kuiteskin asun täällä ankealla maapallolla jossa on keksitty nämä KAIKKI turhat keksinnöt mutta kyllä minä vielä pääsen takaisin niille vaahtokarkkisaarille (ne saaret on siisl ilmassa). 

Tälläinen elämä on siis mun silmissä ja ei en ole eskari ikäinen vaan ihan 13v. olen kyllä uskokaa tai älkää xD. 

No siis eipä mulla nyt muuta tähän ensimmäiseen postaukseen ollutkaan xD. Eli siis se oikea asia tulee sitten joskus... moikka siis :) +olis ihanaa jos te jotka tätä luette, kommentoisitte. Se oli ihanaa ;). 

3 kommenttia: