Blogger Widgets

tiistai 23. huhtikuuta 2013

kaikkee jännää tatin maailmassa

Pöö taas toista kertaa tänää xD.
Eli siis tänään mulla oli ne mitkälie testit/kokeet. Ne oli siis semmoset ett mun päähän laitettiin semmonen sateenkaaren värinen hattu, jossa oli semmosia möykkyjä joihin sitte laitettiin kiinni semmosia letkuja xD. Se näytti ihan siltä kuin olisin ollu semmonen super tyhmä vauvan myssy päässä xD. Sitte miun piti olla se pipo päässä kokonainen tunti ja aukoo ja sulkee silmiä lääkärin niin käskettyä xDDD. Sitte miulla oli vielä veri kokeet joissa käytettään aina sitä 5cm pitkää neulaa ja mulle on tehty ne verikokeet jotain 12 kertaa 2012 vuoden aikana xD. Sitten mun "vampyyripuoli" tuli esiin ,kun se lääkäri ei saanu musta verta xDD. Sen piti tehhä kolme reikää ennen kun se sai tipan tippaa sitä verta ;). Olen tämmönen melkein kokonaan veretön "vampire". Ja siis kun se pistohan sattu kun se lääkäri ei osannu tehhä sitä kunnolla nii mie mielessäni hyräilin seuraavia biisejä :P.



Joten siis aikas jännä päivä ollu joo xD. Muute halua vielä varoittaa Limppua. Sitten teidän myyjäispäivänä kun olet siellä sairaalassa myymässä herkkuja, olen siellä ja käyn härnäämässä sinua säännölisin väliajoin (olen pahin painajaisesi). Mutta eipä mulla TAASKAAN mitään tähdellistä ollut joten heipparallaa X).

4 kommenttia:

  1. DOUMBLE RAINBOW OHMYGOOD! YEA YEA!
    toiha oli siit yhessä vloggaajan :D *tosta ylemmästä en tiijä*

    ö u ö vampiree~

    VastaaPoista
  2. siis missä? ja kyllä minä olen

    VastaaPoista
  3. tiitu ei älä minnuu kiusaa vaan tomii :DDDDDDDDDDD

    VastaaPoista
  4. eiku mie kiusaan teitä kaikkia, mutta erityisesti sua xDDD. Mä oon teidän KAIKKIEN PAHIN PAINAJAINEN XDDDD.

    VastaaPoista