Blogger Widgets

keskiviikko 22. toukokuuta 2013

ilouutisia, ihanuuksia ja yllätyksiä

Hei kaikki murumakkarat ;).
Olin kipeenä ja poissa koulusta taas, joten Sieni päätti ohikulkumatkalla antaa mulle nimeättömän nukkepaketin <3. Tietysti olin innoissani odottaessani Melizeä sieltä. Ja aivan ihana nukkelainen sieltä tulikin<3. MUTTA HETKINEN! Se ei siis ollutkaan Melize, sillä jossain oli kaiketi sattunut jokin virhe.


Eli siis tämän siasta........


....sainkin tällaisen muruliinin<3. 

Ekaksi olin hiukan järkyttynyt, kun en nähnytkään Melizen pakettia vaan Lizbelin paketin (nimi siis Lizbel<3). Mutta siis loppujenlopuksi.....en voisi olla yhtään onnellisempi vaikka alussa järkytyksestä ehdin jo miettiä pitäisikö paketti aukaista, kun oli melkein kaksi viikkoa odottanut Melizeä: mutta lopputulos on, että olen onnellinen Lizbelin omistaja<3. Sen kyllä kerron, että nukkeblogia en heti pysty tekemään, koska ei ole toimintakykyistä kameraa joten siihen menee aikaa. Anteeksi. Mutta siis eipä minulla muuta ollut kun tästä lähdenkin tekemään vaatteita ja kaikkea muuta ihanaa Lizille<3.

9 kommenttia:

  1. Hihii ;33

    Onnea,mä tiiän sen tunteen <3

    3 nukkea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Neljä jos pikku mursusi lasketaan :3

      Poista
    2. nanna: kiituksia<3. ja kolme! onnee :O.
      vaikka tää oli tavallaan "virhe", on silti jotenkin sanoinkuvaamattoman onnellinen pikkusesta <3

      Poista
  2. *luulit jo että olet saanut monelta kommentteja!*
    > u < mutta Lilizuzumies *hehe, ootas vaa ku keksimme söpöliinillesi nimen minkä lempinimen siihen keksin!* on niin ihana ja söpö, ja kuolattava :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon jo ehtiny miettiä etunimeä ja vaihtoehtoja riittää... mukava sitten siun kanssa miettiä :3
      +nii se on ihana ja söpö mutta EI KUOLAAMISTA! kiitos xc

      Poista
    2. xDD
      katottii äite kanssa nii Lilizuzumiehesi makso 5 dollarii enemmä ku melize >: o

      Poista
    3. joo mie itehhi katoin sen mut tää on ehkä kuiteskin söpömpi joten kiitos<3

      Poista