Blogger Widgets

keskiviikko 8. toukokuuta 2013

minä+pikkulapset=PERFECT!

Morjesta taas te minun  pikku sammakkoniih! Eiku siis täh?
No kuiteskin, eilen kaikilla seiskoilla oli tetti ja mie pääsin päiväkotiin tettiin<3.
 Siellä oli ihanaa ja olin siellä noin 8 tuntia ja 45 minuuttia, vaikka tetin pituus on yleensä vain 6 tuntia :D. Ne lapset oli niiiiiin ihania jajaja niitä oli siellä jotain 100, mutt koska olin vain 4-6 vuotiaitten kanssa (ja vain toisessa ruhmässä), olin tekemisissä noin  30-40 lapsen kanssa ja opin vain noin 20:en nimet xD.

Large

Ikävä kyllä, mulla ei muuta asiaa ollu joten heippa sammakkoniiih (mistä mie noi vetäsin?)! 

3 kommenttia:

  1. +nyt vasta älysin että se mun päiväkotiryhmä oli sammakot xDD
    siitä se siis johtu :)
    olen viisas

    VastaaPoista
  2. xD SAMMAKOITAAA
    täydellinen yhdistelmä ^ ^

    VastaaPoista