Blogger Widgets

sunnuntai 5. toukokuuta 2013

jos olisin rikas tatti...


"Nyt saat olla täysin itsekäs, sekä miettiä, mitä tekisit elämälläsi jos rahan tai ajan puute EI tulisi ikinä olemaan ongelma. Ja kyllä, kaikkihan me tuossa tilanteessa auttaisimme toisia, sijoittaisimme, laittaisimme rahaa hyväntekeväisyyteen jne, mutta tähän haasteeseen saat siis vastata vain itseäsi varten. Elikkäs, näytä siis viidellä kohdalla kuvien avulla (esim weheartit.com-sivustoa käyttäen), mitä luksusta hankkisit elämääsi rahan avulla."

Tumblr_mhqbowu4az1r5vp1oo1_500_large

 1. Eli siis yksityiskone jolla matkustelisin kaikkien ystävieni kanssa Japanissa, Pariisissa ja kaikkialla missä vaan ikinä haluais <3. Tosta koneesta olis myös se hyvä puoli, että mä voisin tehhä meijän luokkaretken jonnekkin kivaan paikaan eli joo tulis sijoitettua joka tapauksessa tällä tavalla xD. Olen liian kiltti Tatti xc.

Large
Large
Large

2. KOIRAAAAAAAAAAAH! Nuo on nii söpöjääh! Pennut on ihania mutta aikuisetkin on lempeitä ja niin IHANIAH! 


3. Pullipit on ihania ja mä RAKASTAN niitä <3. Just pari päivää sitten tein Sieniksen kanssa mun ekan tilauksen ja siis Dal Melize sieltä olisi tulossa <3. Ennen tilausta mä kamppailin että otanko ylläolevista nukeista jommankumman vaiko Romantic Alicen kun kaikki alicet oli mun mielestä niiiiiiiiiin ihania mutta siis jos sitä rahaa olisi niin nukkeja tänne vaiiin!

Large

4. FIMOT ON MUN SYDÄMMESSÄ! Mä teen näitä koruja hirvittävästi ja haluaisin niitä varten semmosen kokonaisen huoneen jossa voisin tehdä näitä! Mä oon tehhy järkyttävästi myös kaikkee jännää Youkalle (kakkuja, muffineita yms) ja omille nukeille tulis varmaa tehtyy vielki enemmän <3

Large

5. Siis jotain tällaista olis unelmissani <3<3<3.

PS:Voisitteko olla niiiin kilttejä ja laittaa linkkiä jos vastaatte haasteeseen?

2 kommenttia:

  1. :D tosi jos ois oma kone sen bensat maksat sairaasti

    VastaaPoista
  2. nii mut jos olisin rikas ja olisi AINA rahaa ja aikaa enmmän kuin tartteiskaa nii ei se sitte enää olis <3

    VastaaPoista