Blogger Widgets

maanantai 20. toukokuuta 2013

voi tätä onnea

moi ihanaisenih<3.
Viime viikonloppuna oon ollu kipee 39.01 asteen kuume enkä sen takii oo päässy postailemaan, mutt se ei nyt oo se tärkee asia, vaan se että, kun olin pesulla (xD) soi puhelin ja sienihän se siellä oli ja kertoi Amerikasta tulleen jotain todella kaunistakuten...........................NUKKE!NUKKE!NUKKEH!!! Niin elisiitä on jotain 12 päivää (?) kun sieni ja minä yhessä tilattiin nuket (Sieni Dejavun ja mie Melizen<3)! Ainut harmillinen juttu vaan on, että ne nuket on tietysti siellä Sieniksen luona, enkä mie siis saa sitä miun nukkee ku vasta huomenna tiistaina. Tosin mie sitten pääsen samalla kiusaamaan Youkaa ja uutta tulokasta<3<3<3. Hahaha :D

F-327 Jan 2009 - Dal Melize
Tässä kuva Melizestä <3<3<3.


Ja tässä Dejavusta <3.

Oon niin onnellinen kun niin pitkään oon tätä oottanut enkä malta oottaa huomista. En tosin tällä hetkellä omista enää kameraa, joten nukkeblogin tekeminen saa luvan odottaa x'c. Näkemisiin rakkaani<3.

1 kommentti:

  1. o n o fuk nuo kuvat ei näy :c
    Mutta pijaan! Pijaan! (vähä pelottaa huominen et mitehhä sie reihut sit meillä xDD)
    kuvaa puhelimella cx? *haluaa nähä mitä sie keksit :D*

    VastaaPoista