Blogger Widgets

torstai 9. toukokuuta 2013

"uitettu päivää vaille 14 vuotta oleva rotta"

Moi taas kaikki rakkaat sammakkoni<3.
Tänään siis on helluntai eiku....... siis helatorstai eikä siis tänään ollut koulua. JES! Kävin Jassun luona ja hauskaa oli kunnes...................................alko sataa kuin saavista kaatamalla juuri kun mun olis pitäny mennä kotiin. Siihen matkaan kesti tunti HUOM:olin pyörällä mutta koska olin lyhythihaisella ja oli ihan älyttömän kylmä, niin enhän mä pystyny pyöräilemään paljon yhtään. No siiten mä kävelin SUPERHITAASTI ja pysähtelin melkein jokaisen katoksen luo jotta mulle tulis ees vähän lämpimämpi xD. Sitten kun vihdoinki pääsin kotiin, mä olin ihan litimärkä! jopa mun sukat kastu kenkien läpi. No nytten mie oon kuiteski täällä sisällä lämpimässä peiton alla kirjottelemassa tätä <3. Ja nyt vasta älysin................mulla on huomenna synttärit eikä mun äitikään ees muista sitä xD. Limppu kyllä kuulemma värkkää jotain lahjaa mutta eihän sillä väliä ole kun en saa edes viettää omia synttäreitäni äidin takia :'(. Epäreilua tämä miun elämä. Kunpa voisin kadota tästä maailmasta laittamalla silmät kiinni. EIKÖ TATIT ANSAITSE PAREMPAA!??! MIKS MÄ EN OLE ENÄÄ NIILLÄ SAARILLA!??! MISSÄ SE MUN YKSISARVINEN ON!??!!!!!!!! Hullua tämä elämä :'(. 


Ei mulla taaskaan mitään muuta ollu joten moikka (tuntekaa tuskani).

2 kommenttia:

  1. Tunnen tuskasi :c tule meille pitää syndesi! eiku xD..

    Ei meilkää nää muista miu (tai omiaan) synttäreitä (kyllä ne serkun koiran entisen omistajan syndet muistetaan :D)

    Oisko kannattanu ottaa se pitkä hihanen mukaan : o?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos sieniseni että tunnet ja mieki tunnen siun
      molemmat olemme tälläisia hylsittyjä sieniä
      ja ehkä olis ollu parasta jooh xD

      Poista